Emoční inteligence pro šéfy –
jak zvládat hněv v práci.

 

Představte si nepříjemného kolegu, nebo zaměstnance, který sice podává vysoké výkony, ale stále má destruktivní poznámky. Útočí na kolegy i na vás a místo, aby problémy řešil, tak je vyrábí.
 

Negativní emoce v práci můžou narušit pracovní vztahy a demotivovat celý tým. Pozitivní emoce umí naopak motivovat lidi k týmové spolupráci a špičkovým výkonům.
 

Emoční inteligence

.


Úspěšný člověk je odolný vůči negativním emocím podřízených i kolegů. Umí rozeznat, kdy se mu jeho emoce vymykají z pod kontroly a dokáže se znovu ovládat. To je emoční inteligence.

Negativní emoce člověka ovládnou tehdy, když má pocit, že nepříjemnému člověku dělá laskavosti a na oplátku nedostává to, co od něj očekává. Dělá s ním “špatný obchod”.

Na školení se naučíte, jak od nepříjemných lidí dostat to, co od nich chcete. A na oplátku pro ně udělat to, co je pro vás ještě přijatelné. Jak s nimi udělat “dobrý obchod”.

Tato schopnost je užitečná pro každého člověka v práci i v osobním životě. Obzvláště užitečná je pro šéfy, protože jim umožňuje ovlivňovat emoce jiných lidí a motivovat je k vysokým pracovním výkonům. 

Na školení se podíváme na mezilidskou komunikaci jako na emoční transakce. S lidmi, se kterými si rozumíme obvykle děláme “dobré obchody”. Dáváme jím to, co jim chceme dát, a dostáváme to, co chceme dostat. Emoce se vymknou kotrole, když s někým začneme dělat “špatné obchody”. Dáváme mu to, co chceme dát, ale dostáváme to, co nechceme dostat.

Tehdy je třeba pohledat způsob, jak s dotyčným začít znovu dělat “dobré obchody”. V praxi to znamená, že my uděláme něco navíc, co obvykle neděláme. Abychom dostali od dotyčného to, co on obvykle nedělá a my to chceme dostat.
 

Po tomto školení budete umět, jak lépe využít emoce při vedení lidí. Získáte tak výhodu před těmi, kteří více spoléhají na sílu peněz, nebo na váhu své funkce.
 

Nejde o teorii, důležitá je praxe.
Dozvíte se a vyzkoušíte si techniky práce s emocemi při vedení lidí, které v praxi opravdu fungují.
 

Cílem školení je zlepšit Vaše ovládání emocí při vedení jiných lidí.
Velká část školení se věnuje diskusi, analýze emocí při vedení lidí a hledání úspěšných řešení na příkladech z praxe.
 

Na školení najdete odpovědi na tyto otázky:
- Jaké jsou typy vedení lidí.
- Jaká je energetika emocí.
- Jaké jsou typy emocionální výměny během komunikace.
- Jak emocionálně reagují různé osobnostní typy.
- Jak změnit své i cizí emoce.
- Jak reagovat na emoce podřízených.
- Co způsobuje negativní emoce při vedení lidí.
- Jak dosáhnout stav mysli potřebný na zvládnutí negativních emocí.
 

Přednáší:
RNDr. Alexander Birčák
Manažerský poradce a školitel

(Bývalý ředitel marketingu Wüstenrotu Praha, bývalý ředitel marketingu Linde Gas Praha a bývalý předseda představenstva Sokolovských strojíren.)
 

Proč přijít na školení Alexandra Birčáka: čtěte více >>>
 

Co nám o tomto školení napsali jeho účastníci:

Nejzajímavější byly pro mě informace o řešení problémů s různými typy osobností.
Ing. Marek Brilla, jednatel společnosti VSE IT služby sro

Poznatky ze školení mi pomohli vyřešit dlouhotrvající problém s bývalou kolegyní. Hledala různé způsoby, aby mi uškodila a vyhrožovala mi i soudem. Použila jsem techniky na kontrolu emocí a navrhla jsem jí dobrý obchod. “Milá” kolegyně se uklidnila a přistoupila na rozumné řešení.
RNDr. Renáta Chamillová, ředitelka Základní školy
 

Další reference našich školení najdete zde >>>
 

Kdy a kde se koná toto školení:

Termín školení nebyl stanoven.

Trvání školení 1 den, začátek v 9.00, konec v 16.00 h.

Cena školení: 5.500,- Kč
Cena zahrnuje pracovní materiály, občerstvení a oběd.
 

Zaujalo Vás toto školení? Přihlaste se před uzávěrkou – ušetříte 10%.

4.950,- Kč je cena při uhrazení účastnického poplatku před uzávěrkou 14 dnů před konáním školení.

Obchodní podmínky školení: čtěte více >>>

 
[contact-form-7 404 "Not Found"]