Dělá Vám Váš partner naschvály? Nemůžete se s nim domluvit? Stále si vede svou a Vás jako kdyby neposlouchal? Konflikty jsou součástí každodenního života. V naší kultuře jsme naučeni řešit konflikty silou. Pokud ale svého partnera přitlačíme ke zdi, konflikty tím obvykle nevyřešíme. Poražený partner totiž obvykle hned začne přemýšlet, jak nám oplatí to, že jsme nad nim zvítězili a ponížili jej. Konflikty se tak nevyřešily, pouze se zametly pod koberec, odkud každou chvíli vylezou znovu ven.
 

Když nechcete řešit konflikty po zlém, jak to udělat po dobrém?
Odpověď je jednoduchá: přestaňte s partnerem bojovat, najděte společné zájmy a na nich postavte svou spolupráci. Takovému řešení konfliktů se říká konsenzus (zhoda), je založené na spolupráci a dosahuje se technikou zvanou mediace.
 

Že to nemůže fungovat?
Řešit konflikty pomocí konsenzu (na základě spolupráce) je velmi rozšířené mezi přáteli a ani si to neuvědomujeme. Na to, abysme vyřešili se svým nepřítelem konflikty pomocí konsenzu potřebujeme zvláštní techniku. S její pomocí nejdříve překonáme překážku spolupráce ve vlastní hlavě, pak přeložíme výčitky našeho partnera na neutrální výroky. Z nich se dají odvodit společné zájmy, na kterých se dá vybudovat dlouhodobá spolupráce.
 

Nejde o teorii, důležitá je praxe.

Řešit konflikty si vyzkoušíte na praktických příkladech. Vyzkoušíte si použití sílových i spolupracujících strategií při řešení konfliktů. Při tom si zažijete WOW – okamžik, který natrvalo změní Váš pohled na konflikty. Také si vyzkoušíte techniky na odhalení zájmů Vašeho partnera, na kterých můžete založit dlouhodobou oboustranně výhodnou spolupráci.
 

Cílem školení je zlepšit Vaši schopnost řešit konflikty.

Veľká část školení je věnována diskusi, analýze emocí při řešení konfliktů a hledání úspěšných řešení na předpřipravených příkladech z praxe. Pokud si přejete, můžeme formou brainstormingu rozebrat také Váš konkrétní případ. Získáte tak cenné rady od nezaujatých lidí.
 

Z obsahu školení:

  • podstata konfliktu a jeho řešení,
  • typologie chování člověka v konfliktě, sociální a psychologiské zdroje konfliktů,
  • principy řešení konfliktů, řešení konfliktů silou a spoluprací,
  • dilema konfliktu – pozice, nebo zájmy?
  • způsoby řešení konfliktů a teorie her,
  • styly zvládání konfliktů a podmínky dlouhodobého řešení konfliktů,
  • neverbální a verbální komunikace při konfliktu,
  • faktory podporující a tlumící konflikty, technika JÁ VÝROKU,
  • techniky mediace a aktivního naslouchání

 

Přednáší:

RNDr. Alexander Birčák, poradce, kouč a lektor.
(Bývalý ředitel marketingu Wüstenrotu Praha, bývalý ředitel marketingu Linde Gas Praha a bývalý předseda představenstva Sokolovských strojíren.)

Proč školení Alexandra Birčáka: čtěte více >>>
 

Co nám o školení „Jak řešit konflikty s nadhledem“ napsali jeho účastníci:

Na školení jsem zjistil, že nemusím v práci vždy jenom bojovat, ale že mohu konflikty řešit také spoluprací. Nikdy by mě nenapadlo, jak lehce se dá dosáhnout spolupráce, když víte, jak se to dělá.
Miroslav Malý, manažér, TESCO STORES, SR, a.s.
 

Na školení při praktickém cvičení jsem zažil WOW – okamžik. To když jsem odhalil, že když zjistím zájem druhé strany, nemusím řešit konflikty silou, ale mohu navázat přátelskou spolupráci. Oba pak budeme mnohem úspěšnější.
Peter Zeleňák, manažér, TESCO STORES, SR, a.s.
 

Reference našich školení najdete zde >>>

 

Toto školení nabízíme pro firmy jako uzavřené školení.

Ceník firemních školení si prohlédněte zde >>>

Pokud si jej chcete objednat pro svou firmu, kontaktujte nás prosím na tel.: +421 904 864 912, nebo na info@manazerskeporadenstvi.cz
 

Chcete se tohoto školení zúčastnit jako jednotlivec na otevřeném školení?
Cena otevřeného školení je 12.000​​,- Kč / osobu. Při platbě před uzávěrkou 14 dnů před konáním školení je sleva 10 %. Při účasti dvou a více účastníků na jednu fakturu je sleva 10 %.
 

Průběžně sledujeme zájem jednotlivců o naše firemní školení. Pokud se jich přihlásí dostatečný počet, zařadíme to školení mezi naše otevřená školení. Přihlaste se nezávazně zde:
 

Předběžná přihláška na školení

JAK ŘEŠIT KONFLIKTY S NADHLEDEM:

2 dny (9.00 - 16.00 hod), 12.000,- Kč.

Kde byste chtěli, aby se školení konalo:

 Praha. Brno. Bratislava


Zde uveďte své osobní a firemní údaje:

Počet účastníků včetně Vás:

Jméno, příjmení, titul účastníka (povinné):

Funkce ve společnosti:

Obchodní jméno společnosti:

Sídlo společnosti - adresa (ulice, číslo, PSĆ, obec):

IČO:

DIČ/ IČ DPH:

Telefon (povinné):

Váš email (povinné):

Vyplníte-li přihlášku správně, objeví se pod tlačítkem dole potvrzení o jejím přijetí. Nevyplníte-li všechny požadované položky, objeví se tam výzva k jejich opravě.