Trénink prodejních technik

Trénink rozvíjí dovednosti prodejce ve vedení obchodního rozhovoru pro získání a upevňování vztahu se zákazníkem.

Prodejce bude po skončení školení umět, jak lépe komunikovat s dobrými zákazníky, aby nakoupili víc. Bude umět, jak komunikovat s “toxickými” klienty, aby z nich udělal dobré klienty. Nebo aby uměl včas přerušit rozhovor, když zjistí, že klient u něj stejně nikdy nenakoupí.
 

Cíle tréninku:
• Rozvíjet prodejní dovednosti.
• Nacvičit aktivní poslech, kladení otázek a parafrázování při prodeji.
• Umět identifikovat typy klientů a zvolit vhodný postup při jejich ovlivňování.
• Znát výsledky různých postupů při ovlivňování klientů.
• Rozvíjet sociální dovednosti při styku s klientem.

Obsah tréninku:
• Budování pozitivního vztahu s klientem.
• Základní postoje vedoucí k úspěchu při prodeji.
• Image prodejce.
• Řečnické prodejní techniky: aktivní naslouchání a parafrázování.
• Základní typy klientů a jak s nimi jednat.
• Principy přesvědčování (tah a tlak při prodeji).
• Zvládání emocí při prodejním rozhovoru.
• Verbální a neverbální komunikace.
• Psychický stres obchodníka.
• Akční plán prodeje.

 

Co nám o tomto školení napsali jeho účastníci:

Nejzajímavější byli pro mne informace o rozdělení zákazníků podle emocí a jejich typologie. Myslím si, že školení je pro každého, kdo ve své práci přichází do styku s lidmi a musí umět ovládat své emoce.
Natália Tomčíková, sales manager Education s.r.o., Bratislava.

 

Přednáší:

RNDr. Alexander Birčák
Motivační poradce šéfů a školitel.

(Bývalý ředitel marketingu Wüstenrotu Praha, bývalý ředitel marketingu Linde Gas Praha a bývalý předseda představenstva Sokolovských strojíren.)

Proč přijít na školení Alexandra Birčáka: čtěte více >>> 

Reference našich školení najdete zde >>>

 

Kdy a kde se koná toto školení:


Termín školení nebyl určen.
 

Trvání školení 1 den, začátek v 9.00, konec v 16.00 h.
 
Cena školení: 6.000,- Kč
Cena zahrnuje pracovní materiály, občerstvení a oběd.
 

Obchodní podmínky školení: čtěte více >>>